Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 21 okt 10, 14:17

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Å gi Tom Nordlie skylden for at vi ikke rykker opp blir så dumt at det gidder jeg ikke svare på en gang...  Når det gjelder det andre. Barcelona, Real Madrid, Man u, Chelsea, Fc København, Rangers, Celtic, Rosenborg osvosvosv... møter alle lag som har årets høydepunkt hver gang. Vinner og leverer stort sett dem. Stabæk, Molde, Start er andre mer sammenlignebare lag som overraskende har rykket ned, samtidig vært årets høydepunkt for motstanderen. Klarte fint å rykke opp igjen dem..

Du har et poeng, men de to siste sesongene har det rådet en økonomisk unntakstilstand i norsk fotball(i andre land også for den saks skyld). Klubbene har blitt innhentet av flere år med dårlig økonomisk styring. Å rykke ned i denne situasjonen, med det inntektstapet det medfører, blir ekstra dramatisk. Økonomisk stiller ikke FFK på linje med de andre Adecco klubbene, men langt bak. Inntektene er, takket være et stort publikum, store for Adeccoligane, men utgiftene er på høyt Tippeliganivå(og vel så det).

Det er innlysende at dette påvirker den sportslige satsingen.

De jeg kritiserer for dette er de som har satt klubben i den økonomiske situasjonen. I så måte har TN vært en betydelig bidragsyter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f