Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 okt 10, 01:55

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg mener at vi i forberedelse til neste år må jobbe med hvordan man håndterer lag som spiller 10-0-0 med full insats. Vi har ikke tapt opprykket fordi vi tapte på Fosshauggarden, men fordi vi taper hjemme eller spiller uavgjort mot lag som spiller 10-0-0 og som på papiret er mye dårligere enn oss, noe vi burde forutsett at ville skje i Adeccoen.

Vi har ikke tapt opprykket ennå, og det er i all hovedsak fortatt opp til oss selv.

Joda, opprykket er tapt når man ser på de siste kampers prestasjoner og hvilke kamper som står igjen og FFK-ledelsens manglende vilje til å ta grep.

Resultatet : Spillerflukt, sviktende sponsorintekter (de går til paddeby, for exponeringen er større i tippeligaen enn i adecco), sviktende publikuminteresse, må selge/gi unna spillere/andre ansatte for å ikke gå konk, og vips er vi tilbake til de "glade" årene 92-02....

Og unskyld meg, tror virkelig folket her inne at vi klarer å rykke opp ved å gro egne talenter ? Hvorfor er ikke da lag som Trosvik, Skeid etc forlengst etablerte lag i tippeligaen da ? Jo, fordi at andre klubber kjøper opp de spillerene som faktisk blir gode nok, sånn er fotballen blitt og sånn kommer den til å være i overskuelig fremtid.

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f