Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 okt 10, 21:00

Jeg syns alltid det er vanskelig å få et godt overblikk over kampen når jeg ikke får sett hele (i dag så jeg fra 35 minutter og utover), men jeg prøver meg med noen tanker allikevel:

Syns Jan Tore Ophaug var positiv i dag! Jeg har vært kritisk til ham gjennom hele sesongen, men i dag syns jeg han virket langt mer temposterk enn før og klok både med og uten ball.

Piiroja kan vanskelig lastes for 2-0målet, ettersom banen var veldig glatt. Tror rett og slett han skled. Allikevel har han villmannstendenser, og er naiv med ballen i beina.

Jeg er skeptisk til om vi skal svi av penger på Cristian Gamboa etter sesongen. Ja, han har gode basisferdigheter, men defensivt er han fryktelig dårlig, både relasjonelt og individuelt. Selvfølgelig er dette noe som kan utvikles, men jeg har sett lite fremgang på den tiden han har vært her. Samtidig syns jeg han har dårlige individuelle ferdigheter, og det er verre å trene.

Dette er absolutt ikke kjørt for vår del, selv om jeg ikke har troen på at det blir direkte opprykk. Og det verste av alt er at det vil være fullt fortjent. Men dersom det blir kvalikk, ser jeg ikke bort i fra at vi kan ha en mulighet til å komme oss opp der vi hører hjemme.

Uansett, årets sesong må grundig evalueres etter serieslutt. Da snakker jeg først og fremst om det sportslige. Man kan si hva man vil om at motstanderne ligger lavt og at presset er høyt på spillerne, prestasjonsmessig har 2010 vært altfor dårlig - uavhengig av om vi rykker opp eller ei.

Trenerteamet må vurderes meget kritisk. Det samme må spillerne og det medisinske apparatet. Det må finnes en årsak til at spillere som Amin Askar, Raio Piiroja og Lasse Staw (for å ta noen eksempler) er langt unna å prestere så bra som de bør gjennom et helt år.

Det svaret må klubben lete etter og finne. Deretter må de gjøre noe med det!

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f