Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 15 okt 10, 09:10

Jeg  har virkelig tro på at dette skal bli bra.

Om det er hjertet eller hjernen som mener dette,er jeg faktisk usikker påWink,men alt ligger til rette for at vi rykker rett opp.

 Skal vi ha noe i TL å gjøre,skal vi vinne resten av kampene,klarer vi ikke en event kvalikk,da fortjener ikke klubben å rykke opp-simple as that.

HVIS vi rykker opp,sier det deg selv at det blir en fryktelig tung sesong i TL,med dårlig økonomi-ikke midler til forsterkninger,og en stall hvor bare noen holder standaren som trengs i TL.

 Men som sagt,vi møter nå gode lag,som Sogndal,og slike kamper passer gutta best.Husk også at lagene bak oss skal spille kamper også,og mange av de kampene er superviktige ,fordi mange lag er i fare for å rykke ned.

 Håper av hele meg,at vi lykkes,Fredrikstad trenger dette,menneskene som bor der trenger dette,og alle som har et rød/hvitt hjerte trenger dette. Spennende blir det ihvertfall.Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340