Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 07 okt 10, 23:49

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av Norip

Skjønner ikke hvorfor folk i Norge tror at hele verden skal stoppe opp bare pga at man har astma..Egentlig dritt lei det argumentet. Det er vell fåtallet på stadion som har det. Blir det fyrt av bluss, røk eller annet under en fotballkamp, om det er på indre baner eller på tribuna, så kan de bare ha det så godt. Dette er en del av tribunekulturen. I hele verden

Hva med andre skader da? er det mer reelt for deg?

Så du mener det er greit å ekskludere folk bare for det ikke passer inn i dit bilde av supporter kultur?

Jeg er ihverfall glad for blusser forbudt i Norge. Trur det er flere land det er forbudt i, men har ikke satt meg så godt inn i det.

Men sån jeg ser det er vel en alder mellom 14 og 20 år som er mest for bluss og sånt.

Når man blir eldre så lærer man seg litt og hvert.

Selv om du ikke trur det så er pyrotknisk farlig og skal ikke så mye til at man kan skade en peron for livs tid.

Sikker tøft og Kult, men jeg vill heller komme meg hjem like frisk som jeg gikk på stadion.


 

så du mener at hvis noen ikke er så glad i høye lyder, da skal plankehaugen og supras begynne å hviske sangene sine?
Skal virkelig tribunelivet tilpasse seg alle sykdommer?
så en på et forum her som var allergisk mot gress, han poppa noen piller og klaget ikke,skulle man lagt kunstgress på alle baner da siden noen ikke tåler vanlig gress?

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340