Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 okt 10, 23:35

Opprinnelig postet av _JG_

Sett fra utsiden så er vel problemet så enkelt som at det ikke finnes noen naturlig autoritet i gruppa som kan ta grep og være "dirigent". Når ingen tar ansvar, evt. ingen gidder å høre på han som prøver å ta ansvar, så kan det heller ikke funke. Da blir det litt sånn som på barneskolen, "Nå er det MIN tur til å velge sang", "Ja men åhhhh, den sangen sang vi jo akkurat. Kan vi ikke heller synge den sangen. Den er så lenge siden vi har sunget", "Jeg liker ikke den sangen så da gidder ikke jeg synge", "Hvorfor skal jeg synge din sang når ikke du vil synge min", "Pappa sier jeg ikke får lov til å synge om sex og alkohol. For det er nemlig veldig farlig og ukristelig, så det så...".

Og så har dere det gående!! En eller annen MÅ bestemme hva som skal synges og alle på være tro mot det. Eller så funker det desverre ikke.

Man legger da merker til hvilke sanger som folk faktisk er med på, og det må være bunnlinjen i enhverkamp, dvs å få folk med å synge, og ikke være The Big Boss som står der å drar i gang sanger som folk ikke synger. Forøvrig veldig gledelig at folk tok ansvar da Supras kom med alkoholsangen sin og effektivt drepte den. Kanskje burde Supras ta et hint om at folk flest ikke ønsker den sangen på tribunen.

Og en ting til slutt, jeg personlig driter i om Supras synger alkoholsangen. Jeg synger med på de jeg vil og er stille på resten, men jeg er opptatt av stemningen, og jeg ser den detter hver gang den sangen sammen med Steve wonder-sangen kommer....


Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av hedvalen
Det blir nok ikke noe bluss på tribunen olav3232. selv om jeg egentlig mener at det er 100 % trygt å blusse på nedre delen av tribunen , hvis står samlet bak som sist kamp..

okei, enig i at det egentlig er 100 % trygt, bare ikke noen idioter får tak i det.

Skjønner forresten ikke hvorfor det skal være noe værre med 1-3 bluss på tribunen enn det er med 200 bluss rundt banen?

Fordi det ikke er lov,rett og slett. Desuten som en skrev over her, folk med astma får problemer. En annen ting er at det fort kan ta fyr i jakke, skjerf, hår etc.. På banen er det som kjent ingen publikumere...

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f