Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 sep 10, 14:36
Endret: 27 sep 10, 14:37
Endret av: Jonek

Skal vi alle sammen gjøre det vi kan for å ta med oss noen som ikke har vært på feltet på en stund, som har blitt "litt sliten" av ulike grunner. La oss gjenskape gleden, trøkket humoren og patriotismen som har vært tilstede tidligere? Spillerne skal engang for alle merke at "vi er med i motgang og medgang"!

 

Nå skal vi glemme tidligere dårlige resultater, gruff innad og surr. Ta frem smilet, skjerfet, drakta eller capsen, Fred Perry t-skjorta eller hva du vil ha på deg. Rens stemmen, få opp humøret og gå til stadion med taktfaste steg og hevet hode. Det er vi som er Aristokrater, det er vi som er Østfolds nummer 1, det er vi som er fra Fredrikstad! Jeg tipper på at Supras slår an tonen, og at resten av ståtribunen henger seg på.

 

Mitt håp er også det at de som sitter ved siden av oss, reiser seg spontant og synger av full hals.

Det hadde vært hyggelig om Gladbuss folket hadde benyttet annledningen til å forlate sitteplassene sine og stått sammen med oss i denne kampen?

Jeg gleder meg til kampen, for første gang på lenge!!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f