Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 10, 17:06

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Willy René

 Samme svar som til Supreme.

Nå ser jeg ikke helt hvordan det du skrev til ham er et relevant svar på det jeg skrev. Det du sier om tabellen er jo udiskutabelt. Strykes Glimt, så blir vi passert av smurfene, rettferdig eller ikke.

Forbundet kan selvsagt ikke behandle Lyn og Glimt forskjellig, det er klart. Jeg spekulerer bare, fordi jeg ikke kjenner til organisasjonsstrukturen i Glimt. Ikke i Lyn heller, for den saks skyld - var det et aksjeselskap med i bildet der?

 

I fare for å gi feil svar eller huske feil, men jeg forstår det slik at ved en Glimtkonkurs så ryker hele Glimt, da de ikke har organisert deler av klubben som en uavhengig masseidrettsdel, eller hva man kan kalle det. Lyn hadde "Ski- og fotballklubben Lyn" i reserve og beredskap, noe slikt har visstnok ikke Glimt, så ved en Glimtkonkurs så må Glimt begynne på laveste nivå.

Sikker er jeg ikke da jeg ikke har foretatt noe research, men kun husker noe vagt som jeg har lest.

Jeg bare vet at HVIS Glimt går konkurs så kan det være spikeren i kista for et evt. FFK-opprykk, da kan Smurf08 ta dette som en gavepakke.

Men spikeren er jo FFK-spillerne og trenerapparatet i ferd med å slå inn på egenhånd.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340