Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 sep 10, 12:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Willy René

 

Sarp var et taperlag helt til Roar Johansen overtok tidlig på forsesongen i fjor.

I Sarp´s tilfelle så ser man tydelig og klart at trenerpersonligheten betyr utrolig mye, like mye som en dirigent til et symfoniorkester.

Det er helt forferdelig å se hvor planløst FFK spiller, allt er kun vilkårligheter og det går på må-få og tilfeldigheter. Det finnes ingen plan eller struktur over spillet, og bevegelse og samhandling er totalt fraværende.

FFK ligger på opprykk, og det er ikke dems egen fortjeneste, det viser hvor dårlig denne ligaen egentlig er.

FFK´s problem er at det er fullstendig mangel på kampledelse?

Roar Johansen er sikkert en dyktig trener, men i kvaliken mot KIL gjorde han en stygg nybegynnerfeil med å bytte på defensiv dødball. Spilleren som kom inn var direkte innvolvert i baklengsmålet som ga KIL et langt bedre utgangspunkt i hjemmekampen. Sjelden slår dårlig kampledelse ut så tydelig, og synlig.

Da Conny trakk seg for å bedre klubbens økonomi i fjor, kjempet paddene mot nedrykk. Høsten i fjor for paddene var akuratt som høsten 2004 for oss, og husk at paddene fikk trekt 2 poeng pga ikke å ha opplyst NNF om en gjeldspost på 2,6 mill. Jeg er sikker på at hvis Roar hadde tatt over paddene fra sesongstart, hadde de vært i tippeligaen i år, men da på direkte opprykk..

---------------------------

Jeg krever Aunes hode på et fat...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340