Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 sep 10, 10:30
Endret: 20 sep 10, 10:31
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av 1947modell
Herregud som vi prater og syter her inne , og etter å ha gått gjennom mine egne innlegg ang trenerspm. er jeg sjokkert. Jeg begynte tidlig og fikk en helvetes pepper fra majoriteten. Vi var blinde og skulle kruse oss til tippeligaen. Men tidlig var det noen som så at dette her ville gå galt. Vi prøvde oss påny om trenerkapasitet, men ble ikke hørt. Etter en stund og noen håpløse kamper med tap etter ustrukturert spill i alle lagdeler ble det flere som hengte seg på kritikken. Det er jo nå blitt et totalt forlangende at noe må gjøres, men den som sover mest nå er jo ledelsen som ikke reagerer. Personlig synes jeg at de viser liten respekt for sin tilhengere. Jeg tenker med gru på neste års salg av sesongkort og tilskuere forøvrig. Husk at det er meget mulig at vi mister hegenomiet vårt til Sarpsborg. Sarp er vel også et godt bevis på at mRoar Johansen er en bedre trener enn de vi disponerer. Skal vi sitte på gjerdet og vente på handling så er jeg redd toget har godt.

Sarp var et taperlag helt til Roar Johansen overtok tidlig på forsesongen i fjor.

I Sarp´s tilfelle så ser man tydelig og klart at trenerpersonligheten betyr utrolig mye, like mye som en dirigent til et symfoniorkester.

Det er helt forferdelig å se hvor planløst FFK spiller, allt er kun vilkårligheter og det går på må-få og tilfeldigheter. Det finnes ingen plan eller struktur over spillet, og bevegelse og samhandling er totalt fraværende.

FFK ligger på opprykk, og det er ikke dems egen fortjeneste, det viser hvor dårlig denne ligaen egentlig er.

FFK´s problem er at det er fullstendig mangel på kampledelse?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340