Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 sep 10, 12:45

Mine tips:

Nybergsund - Sogndal
Jeg tror Trysilgutt går ut i hundre og dreper kampen i løpet av de første 45. De leder 2-0 til pause, og vinner 3-2 til slutt.

Hjemmeseier.

Mjøndalen - Ranheim
Ranheim har ikke så veldig mye mer å hente i Adeccoen i år tror jeg, og Mjøndalen kjemper for å unngå nedrykk. Jeg tror Mjøndalen tar dette. 2-1.

Hjemmeseier.

Bodø/Glimt - Sandnes/Ulf
Dette er en kamp som Glimt vil føre, men de vil slite med å komme til mange målsjanser. De får nok et par mål, men det tror jeg Sandnes/Ulf også får. Morten Eriksen kontrer inn to scoringer. Tipper 2-2.

Uavgjort.

Sarpsborg 08 - Strømmen
Sarpsborg kjører og fører hele kampen, men er ineffektive. Tom Erik Breive scorer på straffespark, og Andreas Moen scorer for Strømmen på en av få Strømmen-sjanser. Dette ender 1-1.

Uavgjort.

Alta - FFK
Endelig sitter spillet for FFK, og vi klarer også å tette igjen brukbart bakover. Thorvaldsson scorer et par mål i dag, og Borges scorer på frispark. Vidar scorer selvmål. 1-3.

Borteseier.


Med andre ord blir dette en helt nydelig runde for FFK!! Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340