Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 sep 10, 11:35
Endret: 19 sep 10, 11:37
Endret av: Knuty

Øvrige kamper i Adecco i dag:

Nybergsund - Sogndal.
Regner med Sogndal drar denne i land relativt greit. Nybergsund i dårlig form, ikke vunnet på de siste fem kampene (0-3-2).

Kamptips: B.

Mjøndalen - Ranheim.
Ranheim er betydelig svekket etter overgangsvinduet, og har ikke vunnet på de fire siste kampene, hvorav de to siste er tap. Mjøndalen sliter langt nede i nedrykkssumpa, og trenger desperat poeng. Åpen kamp, slik jeg ser det.

Kamptips: U.

Bodø-Glimt - Sandnes Ulf
Glimt er avhengig av en seier her, for å henge med i opprykkskampen. Direkte opprykk er nok lite trolig for de, uansett. Sandnes-Ulf har to seire på rad, og vil med seier langt på vei komme seg unna nedrykk. En del utenomsportslig surr for Glimt, med usikkerhet rundt lønninger etc. Tror et revansjelystent glimt tar denne.

Kamptips: H.

Sarpsborg 08 - Strømmen
Sarpsborg cruiser mot Tippeligaen, 3-2-0 på neste fem kamper. Fortsatt ubeseiret på hjemmebane (6-3-0). Strømmen ar overrasket positivt i år, og har fortsatt en fair mulighet for kvalifiseringsplass. Tror likevel S08 tar dette greit.

Kamptips: H.

Med andre ord, jeg tror neppe det er mye hjelp å få i de andre kampene i dag..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340