Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 jun 03, 20:11
Risholt spiller nok mest sannsynlig. Det var bare en LITEN usikkerhet rundt ham. Han var ikke skadet, men tung i beina og slet litt med stivhet.

Helland - Risholt - Söderstjerna - Johnsen

Enig i midtbanen din da men :) I alle fall ut av det mannskapet vi har nå, men som du selv sier: Mot godset må Helland ned, og hvem skal da ta høyrevingen? Det må bli watson. Vil også ha plassert stjerna slik jeg gjorde ovenfor. Da tror jeg han kan få brukt skuddbeinet sitt som om han var venstreving.

Watson - Risholt - Söderstjerna - Johnsen

Men spiller IKKE Risholt blir det en altfor avansert kabal for meg :) Da må Watson inn i midten, men høyrekanten er åpen hos meg.

? - Watson - Söderstjerna - Johnsen

Jeg ville nesten plassert en spiller som Østli på kanten her, men han er som vi alle vet skadet. Da sitter jeg igjen med Johannessen og Melo, og velger Johannessen siden jeg vil ha Melo på topp

Forsvaret er i alle fall klart:
Czwartek - Helland - Pettersen - Hagen

Midtbanen, hvis Risholt er på plass (hvis ikke, bytt ut med de nevnte ovenfor):

Watson - Risholt - Söderstjerna - Johnsen

Dette blir i alle fall en lite defensiv midtbane!

Angrep:
Melo - Ringberg.

Men kanskje ikke Johnsen engang får spille fra start...

Watson - Johannessen - Risholt - Stjerna.

Mye lettere å være trener! Da vet man i alle fall hvilke spillere man har til rådighet, og hvem som er i form :)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340