Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 13 sep 10, 11:36
FFKs kamper i år viser helt klart (som flere her inne påpeker) at det er mangel på klare spillepunkter, og en plan i offensivt spill. FFKs trener team består av flere enn Aune, og jeg synes de bør klarlegge for spillerne hvordan de skal spille. Flere ganger i går måtte ffk spillere bruke unødvendig lang tid og mange tuch fordi ingen spillere gikk i posisjoner og gjorde seg spillbare. Spesielt gjaldt dette midtbane spillerne. De gjemte seg bort i stedet for å ta initativ. Er det selvtillitten som mangler eller er det mangel på struktur. Risholt var på ett løp offensivt i går, og det endte med scoring - det er ikke så mye som skal til men det må skje noe NÅ. Om ny trener ville hjelpe tror jeg faktisk - ihvertfall hvis vi kunne få inn KTE. Desverre finnes det ikke midler til det, og da er jeg redd vi halter videre. Per i dag ser både Sogndal og Sarpsborg sterkere ut enn oss. Ranheeim, Bode glimt og Strømmen gjør ikke det. Så jeg tror ikke kvalikk plassen ryker, men er det godt nok - neppe- Hvis vi skulle rykke opp ender vi fort med et for dårlig lag allikevel, men jeg vil opp - slik at vi kan spille med lag som betyr noe

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340