Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 sep 10, 09:26

Opprinnelig postet av Plankekæll

Har ikke Risholt spilt mye på midtbanen i FFK? Hææ?! Nå skjønner jeg lite av hva du mener.

Vidar har aldri vært god som midtstopper i FFK. Jo, kanskje i 3-4 kamper i løpet av 3-4 år.

Når det gjelder Ophaug og Piiroja er det klasseforskjell. Og det er ikke i Ophaugs favør for å si det sånn. Ophaug er roligere og en bedre sjef, men han er en elendig fotballspiller som trekker seg i dueller og er like treg som en oldboysspiller.

Han mener jo med disse spillerne da. Kan jo ikke komme å si at roger går rett inn i stallen fordi han kjenner spillermønsteret inn og ut. Siden sist han var her har vi jo byttet hele laget både en og to ganger omtrent og ikke minst byttet mange trenere pluss endret fra 4-3-3 til 4-4-2 så tilbake til 4-3-3 en kort periode og nå 4-4-2 igjen. Så ja Roger trenger tid for å bli kjent med gutta på banen og skjønner hva treneren vil.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340