Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 sep 10, 09:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Gamboa var meget god i går, og kan ikke skjønne hvordan noen kan mene noe annet.

Hvis man skal kritisere Aune for noe så er det at han ikke har baller til å sette Piroija på benken, og at han ikke bytter ut en svak Risholt til fordel for Elvestad.

Som vanlig er jeg totalt uenig med deg.

Gamboa spilte en grusom kamp i går, men ikke noe verre enn flere andre foråvidt. Han hadde utallige muligheter til å spille på få touch, komme på overlap osv. Det eneste han gjorde var å surre bort ballen.

Risholt var den svakeste av de to sentralt på midten i går, så der er vi enige. Men han var ikke så dårlig at det var behov for Elvestad.

At du i det hele tatt mener at Piiroja var svakere enn den vandrende katastrofen Vidar Martinsen gjør at jeg begynner å lure på om du har noe i mot Piiroja. Joda, Piiroja var også svak. Men Martinsen var (som vanlig) helt på trynet. Risholt vet jeg at du regelrett misliker, så det er jo ikke noe nytt at du mener han var svak. Leter man godt nok finner man svakheter hos alle, du liker bare å nevne svakhetene til Piiroja og Risholt. Men deg om det, gjør som du vil.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340