Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 13 sep 10, 08:53
Endret: 13 sep 10, 08:54
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Gardarson

Nek!

Så du mener Gamboa spilte bra igår? Etter min mening sugde han! Til tider forferdelig defensivt! At vi da setter innpå en spiller med 3?? minutter igjen, som er større og sterkere i boksen, er det dumt??

Tegan, spiller bra??? Han har vel spilt dårligere, men bra var han da ikke? Et perfekt bytte igår synes jeg, bare synd Askar heller ikke presterte bra igår. Uansett måtte noe gjøre og det ble gjort! At Tegstrøm faller ned mot midtbanen kommer vel av at han rett å slett er for dårlig trent, ser hvertfall sånn ut.

Tegström hadde vært syk, og gikk tom. Så det er naturlig at han da ser ut som han er dårlig trent.

Gamboa var meget god i går, og kan ikke skjønne hvordan noen kan mene noe annet.

I går var det kun Tegström, Ramberg, Valencia, Rafn, Piroija og Staw som spilte på vante plasser. Halvparten av utespilleren var enten nye folk, eller gamle folk på nye plasser. At spillet da ikke går på skinner er ikke så rart.

Begge baklemgsmålene kommer som en følge av at Sundets spiss, Ojo, kler av en midtstopper(i begge tilfeller Piroija) og spiller til en sentral midtbanespiller som kommer på løp, uten at midtbane ankeret Risholt følger med. Dette er sløvt og svakt av de to spillerne det gjelder. Desverre heller ikke overaskende.

Hvis man skal kritisere Aune for noe så er det at han ikke har baller til å sette Piroija på benken, og at han ikke bytter ut en svak Risholt til fordel for Elvestad.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340