Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 12 sep 10, 21:09
Endret: 12 sep 10, 21:24
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Costanza

Mye bra.

Meget god oppsummering av dagens situasjon, og utfordringer.

Aune er sikkert en utrolig likandes person, men som fotballtrener er jeg usikker. Som du sier, han lirer jo av seg de samme selvfølgelighetene gang på gang, uten et snev av forklaring og analyse.

Nå er det meget mulig han er flinkere til å gjøre dette internt, og heller servere media standardformuleringer, men jeg må innrømme at jeg har mine tvil. Hvis Aunes kampanalyse i media på noen som helst måte er representativt for hvordan han legger fram planer for spillerne, så skjønner jeg veldig godt at spillerne ikke aner hva de skal gjøre på matta..

Når det gjelder medias dekning av  FFK (spesielt f-b, men også til dels demokraten) er jeg enig - de har fullstendig fratatt seg rollen som meningsytrer. De driver jo kun med passiv videreformidling av informasjon om klubben.  Jeg vil ikke media skal forfølge enkeltpersoner, men en konstruktiv debatt må da være mulig?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f