Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 12 sep 10, 18:05

Forferdelig kamp i dag, nok en gang. Men det er vel ikke annet å vente når vi spiller på hjemmebane uten noe som helst spillemønster eller plan over spillet. Thorvaldsson og Risholt blant de bedre på banen selv om jeg synes Risholt var i overkant upresis i pasningsspillet. Uansett en godkjent debut for begge to.

Trenerteamet bør dog få fullstendig stryk i dag. Har hatt tålmodighet med Aune lenge, men han beviser gang på gang at han ikke klarer å få spillerne til å fungere i et system. Det finnes ikke spillemønster eller samhandling. Spillerne virker hele tiden usikre på hvor ballen skal slås i neste trekk. Dermed bli det bare måk og mæl og deretter tilfeldigheter hvor ballen havner. Det er så opplagt at det ikke er noe system som fungerer når vi ser på hvordan FFK presterer på hjemmebane hvor vi skal styre spillet. Hvor mange gode hjemmekamper har vi spilt i år?

Jeg er av den oppfatning at spillestallen vår er mer enn god nok til opprykk, og også god nok til å holde seg i tippeligaen. Aune derimot, han egner seg ikke som trener for et opprykksjagende Adeccolag. Vi har tippeliga kvalitet på stallen og gjennomsnittlig Adecco nivå på hovedtrenern.

Tror det skal bli svært vanskelig å klare direkte opprykk nå. Det ultimate marerittet må være at Sarp 08 rykker opp, mens FFK fortsatt er i Adecco. Dette scenarioet ser faktisk mer og mer sannsynlig ut...

---------------------------

Alltid FFK!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f