Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 sep 10, 22:39

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Ærlig talt, dette får du forklare meg ? Hva skjedde ? Jeg har aldri blitt tilsnakka av noen vakter så vidt jeg vet.

At jeg har vært sinna på en type på Marienlyst er en annen sak. Det har ingenting med denne sangen å gjøre. Han gjorde alt for å ødelegge stemninga på tribunen, og var døktig full, og jeg ba han fjerne seg. Her var det heller ingen vakter innblanda.

Freddy Gillund-Paulsen ( Kratos ): Hei, ser hvilken kamp du sikter til. Kom det noen vakter da ? Nei. Jeg oppfordret deg til å synge , ja. Eneste jeg vet at jeg snakka med under den kampen var en oppe i styret i FFK. Ba meg roe meg litt ned. At du kunne oppfatte meg som sint får være din bedømning. At det var grunn til at jeg dyttet til deg er p.g.a. denne sangen er bare svada. Du holdt kjeft under di andre sangene også, inntil jeg sa i fra til deg. Og litt dytting på skuldra di tåler du vel.

Greit nok, oppfatta at det var en av vaktene, og du tar feil, både du og en annen (som jeg ikke vet hvem var) var veldig oppå meg den kampen. Og det stemmer overhodet ikke at jeg holdt kjeft under de andre sangene, må være noe du har innbildt deg. Ang dytting, var det ikke bare litt, men ganske kraftige dytt og tak i skuldra. Kanskje du ikke fikk med deg det, men det var faktisk barn tilstede på tribuna og, bla min sønn på da 8 år, og han var veldig lei seg etterpå pga opptrinnet ditt... Så tenk litt bedre etter neste gang. Jeg ser meg ferdig med saken og har gjort det lenge, var bare en parantes i innlegget mitt, men siden du fortsatte måtte jeg nesten svare...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340