Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 sep 10, 01:15

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Nå fikk Kjell Jonevret sparken, så får vi se hva Uwe Røsler får til i Molde. Kanskje det blir like stort bråk der som det var her ifjor når Tom Nordlie kom? Sandefjord er nede og har vært det siden før sesongstart, så blir det spennende å se hvem som går ned med dem..

På meg så virker ikke Moldespillerene som de primadonnene som våre spillere var (er ?) så det tror jeg nok går bra. De har etter min mening vært svært uheldig med skader på de nøkkelspillerene de hadde i fjor, og at de solgte den ene av de to Diof-gutta. Vet ikke når Jonevert tok over Molde, men siden de rykket ned i 06 har de vel bare hatt fremgang og når motgangen kommer, så takler de ikke helt den.

Jeg tror nok Brann fremdeles er med i kampen om å unngå kvaliken sammen med Hønefoss og Molde. Hvem av dem jeg håper på at det blir, vel, må vi ut i kvalik tror jeg vi har best mulighet mot hønefoss. Mot Molde eller Brann er det vel game over før kampen har begynt. På en annen side hadde vært artig å være med på å sende David Wathe ut i et års sykemelding. Unngår vi kvaliken så håper jeg på Molde. Hadde vært fett å se Makthar dominere mot sine tidligere lagkamerater...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340