Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 sep 10, 22:47

Opprinnelig postet av Norip

Keiko: Ja la oss synge de to til evig tid. Det kan du få lov til, men det gidder ikke vi. Ryggen rak var ny engang den også. Det var også Forza Rødhvit

Mysthical: Vi har da ikke innført mer enn en sang i år som jeg har fått med meg? og det er denne nye som dukket opp for en måned siden? Kjører de samme sangene år etter år vi også.

Til Kratos: Hvis du syns at sangene er kompliserte, da sier vell det litt om hvor lav grense du har på ting du kan lære deg. Nye sanger tar alltid litt tid, men folk halshugger det jo før den første linja er ferdig. Blir svett av det

 

Det her er akuratt det jeg har skrevet om. Det er ingen i styret som tar tak, og da ligger veien åpen for Supras å kjøre diktatur med en gang. 

Du mener at det tar lang tid å innføre nye sanger, spesielt denne steve wonder sangen, kan hende det er en grunn til det, at folk generelt ikke ønsker denne sangen. På de par siste hjemmekampene har jeg prøvd å synge den, men den går for lavt, spesielt på slutten og da er det ikke rart at folk gir opp. Uansett dette gidder jeg ikke mer. Nå har jeg prøvd å ta tak i problemene vi har på PH-feltet flere ganger uten å lykkes.  Nå får styret komme på banen å gjøre det de faktisk er valgt til å gjøre...

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340