Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 10, 08:04
Jeg er fornøyd med dette overgangsvinduet. Økonomisk sett virker det jo veldig bra, er selvfølgelig trist at Wallace drar, men det har man jo regnet med at kom til å skje en stund nå. Så lenge vi får tilbake RR som jeg er overbevisst om at kommer til å tilføre midtbanen vår noe den har manglet, og har andre spillere som kan flyttes over på venstreback kan vi faktisk komme styrket ut av dette. Jeg synes ihvertfall Thommassen gjør det mye bedre som back enn midtbane. Islendingen er vel et litt usikkert kort med tanke på skadehistorikken og en dalende formkurve de siste årene, får bare håpe han slår til når han nå kommer til et lavere nivå. Andersson har scoret en del mål, men han har ikke gjort så veldig mye mer, så man kan bare håpe at vi ikke blir svekket av dette byttet her heller. Det viktigste med dette vinduet synes jeg var de spillerne som ikke forsvant, tenk hvis det hadde vært Raio og Borges vi hadde mistet, de hadde vært langt vanskeligere å erstatte. Jeg ser positivt på høsten etter dette, håper Roger går inn og blir helt sjef på midtbanen og maner de andre til en fandenivolsk innsats!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340