Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 31 aug 10, 23:13

 

Opprinnelig postet av 1947modell
Det virker som om flere vil ha keeperbytte, og det er jo helt ok. Det virker jo litt som at forsvaret ikke er helt på bølgelengde med Lasse flere ganger iløpet av kampen. Jeg mener , og flere med meg , at en god keeper gjør forsvaret bedre. Erdet noen som tror at vi9 hadde fått sølv uten Daniel som keeper? Se bare spillet hans mot Start nå sist.Shaban og forøvrig var til tider en stor poengsanker for FFK.

Hvem reddet tre poeng for FFK borte på Lerkendal i 2008? Om jeg ikke tar feil, så reddet han også tre poeng på Alfheim samme sesong.

Bli veldig historieløst å bare snakke om Øhrlund og Shabaan som fantastiske når Lasse Staw har levert en rekke gode kamper for FFK i karrieren sin. Virker som veldig mange med meninger om FFK har bestemt seg for at Staw skal gjøres til en syndebukk. Som keeper selv vil jeg gjerne også si at forsvaret er ansvarlig for å gjøre keeperen god. Laget jeg spiller på (henger ikke nødvendigvis ut forsvarsrekka på laget, men den defensive delen av spillet generelt) slipper til altfor mange sjanser på 10-15 meter, hvordan skal jeg da ha en høy redningsprosent? Merket stor forskjell en gang vi presset et lag til avslutninger fra 20-25 meter, reddet mange flere skudd.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f