Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 aug 10, 20:22

 

Opprinnelig postet av 1947modell

 

Jeg hadde en rolig periode vedr hr. Aune, men nå har både den og jeg VÅKNET. Når jeg ser på kampen er det helt klart at det svikt i disposisjoner av sp+illere og taktikk. Be meg ikke forklare hva jeg mener, men jeg er forbannet. Thomassen og Ramberg er det dårligste jeg har sett , åh helvete, jeg glemte Lasse og Vidar og resten av laget. Det er LOV å ytre seg i sinne og skuffelse. Konklusjon; FFK er ikke gode nok til TL spill. Hverken trener, trener eller trener.

 

Så enig så enig. Vi rykker aldri opp med dette laget/trener. Kanskje like godt. Vi hadde bare blitt dunka rett ned igjen.  Vi mangler en trener som kan legge opp en spillestil, som viser hvem som er sjefen. Jeg sa det for noen mnd siden, FFK gjorde sitt livs tabbe ved å sparke Tom Nordlie. Ikke kom med økonomi.tullballet. Vi betaler likevel lønna hans i år. Kunne likegodt betalt den for å få laget opp igjen. Med opprykk hadde vi hatt råd til lønna hans neste år også.  Uten opprykk i år går det på dunken alikevel

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340