Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 29 aug 10, 08:13

Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Synes vi skal gråte over at ffk er så ambisjonsløse at de gir bort den treffsikre, matchvinnende, toppskåreren vår.

"Hadde vi hatt en tidlig 2000-talls Ringberg". "Hadde vi hatt en Everton" skriver du.  Vi har dem ikke. Vi har Andersson! Han har skåra flest mål! 10 deilige, poengivende, smekre mål. Også er det så festlig å miste spilleren? "Helt HORRIBELT svak!" sier du. Hva kan du egentlig om fotball? Vet du hvor vanskelig det er å få tak i målfarlige spisser? Tror du ikke Odd (dem ligger litt foran oss..) har tenkt at svensken har noen kvaliteter som er viktige for alle lag? Er vi så gode at vi kan slippe Andersson til en en tippeligaklubb og slå oss på brystet? Er vi så gode at vi kan si at "når vi spiller eliteserie neste år så vil han uansett være for dårlig".

Jeg vet om noen late spillere som gjorde det brukbart: Romario, Ronaldo, Ronaldinho. De ble best fordi de forstod at man må bruke kreftene på det man kan best. De som brukte kreftene på alt ble aldri best.

Jeg var av de utvalgte som så oppgjøret mot Strømmen for ganske nøyaktig 3 uker siden. Andre omgang var en tragikomisk oppvisning av hele laget, anført av sirkusdirektøren Andersson. Maken til slett innsats skal man jammen lete lenge etter!  Jeg tror jammen det hadde vært bedre å spilt med 10 mann en periode der.. Med denne opplevelsen i minnet mener jeg å ha belegg for at Andersson virkelig har vært HORRIBEL ved enkelte anledninger i år. Andersson har heller aldri vært noen spiller for Eliteserien. Ok, han bøtta inn mål for Godset i sin tid, men det var i Adeccoligaen. Han var vel ikke akuratt noen frelser når Tommer`n Nordli henta han når skipet lakk ifjor. Andersson har aldri vist klasse på det øverste nivået, derfor mener jeg bestemt at han ikke er god nok for oss i Eliteserien neste år. Å til slutt sammenligne han med det brasilianske trekløveret du gjør, understreker vel bare at vi ikke har helt samme oppfatning av den gamle svensken.

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f