Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 aug 10, 13:05

Husker at jeg syns han var spennende i Vålerenga, selv om han ikke fikk ut helt potensialet. Fire mål på seksten kamper for Oslo-laget må vel uansett sies å være greit.

Han kom jo på sommeren i katastrofesesongen 2007, da Petter Myhre trakk seg og Harald Aabrekk kom inn. I 2008 tok Martin Andresen over, og også den sesongen var preget av litt kaos.

Han har også fem mål på 21 kamper for Island. Det vil si at han scorer hver fjerde kamp på høyt nivå, noe som må sies å være greit. Kan fort bli en del mål i Adeccoligaen av sånt.

Tror absolutt dette er en bedre spiller enn Mattias Andersson. Har samme hurtigheten, men tror han er enda bedre i spillet. Det er jo også gunstig økonomisk, med tanke på lønningene Andersson hadde.

Jeg blir imponert dersom FFK klarer å få tak i ham. Så gjenstår det å se om det er noe hold i det Demokraten sier denne gangen. Hvis han ikke kommer, vil de hvertfall miste mye troverdighet. Blir isåfall "ulv ulv" for andre gang på kort tid.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340