Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 10, 22:17

Hva skjer egentlig med de forhåndsbetalte billettene til kampen FFK-Lyn som skulle gått den 17. oktober?

Vi som har sesongkort har jo betalt for denne kampen og kampen blir avlyst, og da har man vel krav på å få pengene tilbake? Personlig så vil jeg selvfølgelig donere disse pengene til FFK men jeg er litt overrasket over at ingen har nevnt denne problemstillingen. Jeg har 3 sesongkort og det er jo nær en tusenpeising og det er jo egentlig 2 meget gode rødviner detWink

Nå har vel FFK sikkert allerede inntektsført billettinntektene fra denne kampen i sitt allerede skakkjørte regnskap, så hvis de måtte tilbakebetale dette så ville det vel blitt en forverring av resultatet med.... ja, ca 4000 sesongkort a noe over kr. 200,-. Det blir den nette sum av kr. 800000.- det!

Der kan man se hvor mye det betyr for FFK at publikum møter opp på kampene, la oss fylle stadion de siste 4 kampene da dere, da bidrar vi bra velSmile. Man kan snakke om spillerinvest og riking ditt og riking datt, vi betyr litt vi vanlige publikummere også.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340