Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 aug 10, 14:27

Først vil jeg si at synginga på stadion har tatt seg veldig opp denne sesongen. For meg som sitter på langsida virker det mer kompakt og trøkket er bra. Ros til dere som har fått skikk på sangfeltet. Smile

Fikk lyst til å fortelle hvorfor jeg ikke drar på bortekamper mer. Jeg drar alene fordi de jeg går på stadion med bor i Oslo. Da det var mange som dro på bortekamp traff jeg som regel mange jeg kjente og som var "normale" folk. Nå som det er nede i 3 -4 busser er det 3 typer folk som drar. Det er de som er fanatiske supportere, de med litt lite baggasje og de som drikker. Alle tre gruppene er helt greie de, men det er ikke folk jeg har så mye til felles med. Rykker vi opp igjen blir det sikkert mer attraktivt å bli med på bortekamper igjen, slik at miksen av folk blir bedre.

Var faktisk i Mjøndalen, men da hadde jeg med meg min gamle far, så da kjører vi selv uansett. En ting jeg ønsker meg er en "ekspressbuss". Ihvertfall til kamper i Osloområdet. En som kjører rett til kamp og rett hjem igjen uten stopp. Er liksom ikke nødvendig å forlenge bussturen med 30 minutter for å røyke og pisse når det tar ca 80 minutter fra Ullevål til Fredrikstad.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f