Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 aug 10, 12:39
Endret: 24 aug 10, 13:08
Endret av: Rune Haugen

Har ingen tro på at det er alkoholen som er skyld i dette. Har det liksom skjedd en dramatisk utvikling på dette i løpet av bare få år ? Neppe. Folk er vel bare giddalause ? Folk har drikki i en menneskealder, også i forbindelse med kamper. Dette med interesse for synging eller interessen for fotball forandrer seg igjennom tidene. Noen ganger dabber det av, og andre ganger er det veldig interesse for fotball. Derfor er tilskuerantallet også så uberegnelig. Sånn som nå er det liten interesse over hele landet ser det ut som. Men dette forandrer seg garantert. Plutselig er det veldig interesse for fotball igjen. Merkelig dette der egentlig.

Så at alkoholen har skylda at folk ikke synger tror jeg at jeg tar med en klype salt gett. Har det vært mindre alkoholinntak på tidligere kamper vi har vært på ? Nei, den kan folk dra lenger på landet med.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f