Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 23 aug 10, 21:28

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Ramp
Stemningsmessig var kampen i går helt grusom.

Helt enig. Hvor var Plankehaugen hen ?



Dem var møkfulle som vanlig! Det nytter ikke å legge opp til vors før bortekampene. Synd i grunn at det ikke går ann å ta seg 2-3 øl også la det bli med det. Synger, hopper å gauler inne på vorset sammen med Mjøndalen supporterne før kamp, deretter er det rett inn på stadion for å sitte halvsovende på stolen sin, eller ligge på gresset for å fyllepreke. Kanskje stygt å si det, men jeg har sjeldent vært mer flau over å være en del av den Plankehaugengjengen som dro innover i går.

Hvorfor går det ikke ann å ha det som før? Minner tilbake til Marienlyst 2003, Ullevaal 2004-2007... Trøkket var jo enormt! Alle sang og 90% av bortefølge sto på kamp. Nå er fokuset på øl, å være innkluderende, øl og koz og klemz... Også øl da selvsagt!

Det er ikke rart det blir færre og færre på borteturene når man blir assosiert med de folka der. Tror det beste hadde vært å startet noe nytt med helt andre fokusområder. Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan bygge opp det gode ryktet Plankehaugen som supporterklubb en gang hadde. For sånn som ting er nå så blir vi ledd av i hele supporternorge!

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f