Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 21 aug 10, 11:52

Opprinnelig postet av FFKgutt1

 

Enig med deg, egentlig ikke noe å hisse seg opp over Tongue out Håper Sarpsborg08 en gang i fremtiden er på konkursens rand og går konk og må spille i 8 divisjon.. Jeg hadde sansen for Sarpsborg08 før, men nå orker jeg ikke gå på forumet deres lenger en gang... Spyr bare ved tanken.. De klager på at vi er hoverende, tar av fordi vi får 1 - 1 mot dem på stadion (du skulle hørt Sven Rene Nygård etter kampen)..

Det med banneret skulle kanskje vært tatt litt senere enn det ble gjort.. Hva med tingene de gjorde her sånn? Jeg vil si det som hærverk om vi skal synke på deres nivå.. Har vi vært ute i media og klaget over dette? Har Plankehaugen gjort det?? Nei det her blir rett og slett for dumt.. og merker jeg blir litt provosert av det her sånn..

 

Gjør som meg, le av dem. Jobber på Borregaard og i skiftavløsninga så ringte mobiltelefonen min (jeg har FFK gutter våre veier som ringetone) og da knakk sjefen min sammen og forsvant inn på kontoret sitt. Tror jeg ødela hele helga for han.. Cool.

Gjett hvem som humret og lo hele veien hjem..

---------------------------

To Telos Arheezee Torah


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340