Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 20 aug 10, 10:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

Verste i Norge, da snakker vi om slike grisetaklinger som Odd Inge Olsens overfall på Tommy Øren (benbrudd som resultat) eller Morten Fevangs på Rune Imingen i en treningskamp for et par år siden. Hva gjelder å dele ut albuer vil jeg vel si vi hadde en annen spiller i klubben samtidig med Barsom som var verre på det - vår kjære norsk-kosovar som nå er i Helsingborg.

Uansett, i dag synes jeg vi skal glede oss på Bjørkøys vegne for at han er tilbake i trening. Håper han får en god sesongavslutning for Odd (men at Odd gjør det ræva likevel, man kan jo ikke unne suksess til et lag som trenes av Fagermo).

 

Helt enig i alt.(særlig punktet med fagermo.Makan til ufyselig kæll skal du lete lenge etter) Mot f.eks Heinz Mullers nedslakting av Geir Ludvig Fevang blir taklingen til Barsom som kakebaking og regne. Barsom sin takling var ikke i overkant stygg, men Bjørkøy var desverre i overkant uheldig. Det kan skje med alle.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340