Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 aug 10, 16:41

Opprinnelig postet av Scout

 

Jeg håper dette laget mot Mjøndalen.

                         Staw

Gamboa - Ophaug - Raio - Thomassen

Valencia - Ramberg - Gilmak - Rafn

                    Tegan - Odi

sjeldent jeg er mer enig i et laguttak. vil egentlig ha thomassen på midtbanen. syns aune bør vurdere hvem som presterer best av jonas bekken og gilmak den uka her. er bekken bedre vil jeg ha ut gilmak, thomassen opp og bekken på venstre back. ellers er jeg enig.

tegan-odi er det spissparet jeg har mest tru på. tegan er flink til å flikke videre og spille igjennom forsvar. da har vi odi som kan løpe i fra de fleste forsvar i adecco. så får vi bare håpe at odi klarer å sette ballen i mål.

et annet spisspar som jeg trur hadde vært spennende er borges-mulac. to spillere med god fysikk og bra på hue. spill ut på kantene slå  den inn mot de to, trur det kunne vært en løsning.

som flere har sagt her, så savner jeg et klart spillemønster. finn ut hvordan vi vil spille fotball, å hent spillere som passer spilleprofilen som har blitt satt opp. jan jønson hadde ikke fått det til med stabæk hvis han ikke hadde hatt en visjon om hvordan han vil at laget skal spille.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f