Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 aug 10, 14:32

Opprinnelig postet av ffkern

Det er helt riktig. Begge spiller fast på 2.laget. Det er en meget vktig arena for FFKs spillere for å utvikle seg videre. Synd A-laget rykket ned til Adecco, slik at 2-laget også måtte ned en divisjon. Det vil si at vi har et litt dårligere tilbud å gi våre unge spillere. Men nivået fra 3divisjon til adecco er stort. De utvikler seg ikke ved å slå Selbak 9-0 kontra å spille mot gode lag som Sogndal, Sarpsborg08 og Glimt.

Er ikke helt enig at de ikke får motstand i 3divisjon.Er fler kamper ffk2 har fått skikkelig motstand.Eks seinest igår hadde de hard motstand mot askim som virkelig viste ffk åssen et forsvar skal spille og åssen mitdbane virkelig skal spille fram spissene sine.Greit ffk2 hadde sine sjangser men er mer et under at askim ikke vandt 3-0.For de hadde 2 helt klare målsjangser som ffk2 skal være glad for at askim misset på.Nei motstand får de virkelig:)

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f