Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 17 aug 10, 10:09

Robson ja, den store stjernen i laget på hele 80-tallet. Mannen som var et like stort fyllesvin som McGrath og Whiteside til tider, men i motsetning til dem møtte han på treningsfeltet eller til kamp uten at det syntes på ham. Jeg begynte dessverre å følge med så sent at jeg bare fikk sett Robson i et par sesonger.

Ellers er det verdt å merke seg at alle disse tre er spillere med en mørk side. Robson med alkoholen, Cantona og ikke minst Keane med et temperament av de sjeldne. Keane må vel sies å ha vært bortimot gal enkelte ganger - men du verden for en vinnertype. Hvor mange ganger var det ikke ham som gikk foran og viste medspillerne hvordan det skulle gjøres når laget slet. Champions League-kampen mot Juventus i 99 ... gåsehud!

Forøvrig mener jeg Schmeichel ikke må glemmes. Han var bunnsolid i alle sine år på Old Trafford og hadde også ekstrem vinnervilje. En virkelig toppidrettsmann og kanskje en av tidenes tre-fire beste keepere i internasjonal fotball.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340