Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 10, 08:36

For å presisere litt mer det jeg mente med ironien min i går:

Syns det er flaut av de "etablerte" spillerene å vise en slik innsats de viste i går. De bør gå foran i 3 div kampene. Her mangla det mye, var nesten ikke returløp, eller godt timede taklinger.

Gutta var gode til å holde på ball og hadde derfor ball mye, men skapte lite. Det syns jeg er svakt med Tegan og Odi på topp og Lala og Dino på kant. Mener vi kan forvente mer.

Jeg har aldri vært den helt store fan Dino og Odi. Ser ikke helt ferdighetene til Dino, utenom at han er sterk i kroppen. Odi er som jeg har sagt før, kun rask. Det hjelper heller ikke stort, da han ikke kan time løp.

Lala er ett stort talent som kommer til å bli god, men han må jobbe med holdninger. Var ikke mange meter han la ned i går dessverre. Skapte heller ikke stort fra sin kantposisjon. Skal ha skryt for gode frispark.

Gilmak er som Borges var i starten. Helt rævva. Trudde ikke Borges skulle bli god heller, etter å ha sett han i 3 kamper for 2 laget. Det samme kan jeg si om Gilmak, så han trenger nok litt tid før han er klar for adeccoligaen.

Singh gjør mye bra i oppspillsfasen, men var dårlig bakover. Kom mange innlegg fra siden hans grunnet dårlig press.

Becken er ikke sentral midt, så skal ikke dømme han utfra denne kampen. Innsatsen han var god.

Tegan er god feilvendt, men har ett latterlig skuddbein til spiss å være. Sleiver den utafor hver gang.

Det som bekymrer meg mest med disse gutta, er den konstante sytinga på banen. Spesielt Becken og Odi slenger mye med leppa. Får dommer tidlig i mot seg pga kjefting. Urutinert. Odi og Becken prøvde også ett par ganger å fyre opp til slåsskamp med motstandere. Sånt vil jeg ikke se av FFK spillere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340