Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 aug 10, 19:23
Endret: 16 aug 10, 19:24
Endret av: Scout

Dette er en kamp jeg gjerne skulle hatt Borges tilbake på topp igjen. Han jobbet iherdig mot Pæddene, men han kan ikke brukes som midtbaneanker. Skal han spille sentralt, må han være lenger oppe i banen. Derfor er det synd at han må stå over neste kamp. Wallace var en av de beste i går, men jeg håper Jokke kan bekle rollen som venstreback like godt som han har gjort tidligere. Vil egentlig ha ham på midten, men i denne kampen skyver jeg ham ned. Askar har virkelig dalt på formkurven og fungerer ikke som spiss. Valencia må brukes på kant. Han er en rendyrket kantspiller og det blir helt feil å bruke ham som spiss, som mot Særp. Få igang Tegan igjen. Han var på gang før han ble skadet i våres. I tospann med Odi tror jeg det kan bli spennende. Andersson som super-sub i 75. minutt. Fra start er han lat, innsatsløs og udugelig.

Jeg håper dette laget mot Mjøndalen.

                         Staw

Gamboa - Ophaug - Raio - Thomassen

Valencia - Ramberg - Gilmak - Rafn

                    Tegan - Odi

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f