Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 aug 10, 21:41

helt enig med costanza i denne. å starte med valencia å askar på topp er hårreisende. kan ikke sette en av de som har 1 div beste innleggsfot som spiss. askar har underprestert lenge.  forferdelig å se at tegan kommer inn istedenfor unge å sultne mulac eller odi.

borges blir jo misbrukt til de grader. irriterte vettet av meg at de fleste gangene vi gikk på kontringer, så sto han igjen i midtsirkelen omtrent. han må jo ha fått beskjed om at han skal holde midtbanen. må vel være bedre å bytte ramberg å borges sin posisjon. er så sykt frustrert nå. dette kan vi ene å alene takke aune for etter min mening.

håper på dette laget fremover.

 

                                                        masalin

gamboa                ophaug                     raio                     wallace

                                        thomassen/gilmak

valencia                                  borges                             rafn

                            odi                           mulac

var ikke i tvil om forsvar og midtbane. spisser kan selvfølgelig diskuteres siden de ikke har vist noe stort hittil i år. kan selvfølgelig sette borges på topp. han har ihvertfall fungert fremover.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340