Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 15 aug 10, 18:19

Man kan ikke klage på innsatsen i dag, men kvaliteten er rett og slett begredelig. I fotball er det dumt og komme med for bastante løsninger på ting, men i denne matchen er jeg ikke i det minste fornøyd med coachingen fra benken. Å flytte vår offensive "hjerne" og toppskårer Borges 20-30 meter lengre ned på banen som en slags anker på midten er håpløst, både i forhold til lagets offensive og defensive slagkraft.

Borges er intet naturlig "anker" han har tempoproblemer som blir avslørt i en så fysisk og intens batalje som et derby mot Sarsborg. I og med at han ligger så dypt så blir han ingen offensiv trussel. Greit å starte med feil lag, men å forsette å gjøre samme feilen kampen ut er amatørmessig.

Hvorfor får Valencia og Askar(som forøvrig er altfor like i spillestil)spille så lenge før det foretas bytte? Må si jeg ble overrasket når en "kamprusten" Tegstrøm ble satt inn på i årets mest intense kamp! Han klarte ikke å dempe en ball. Gamboa er en positiv beskjentskap på høyrekanten, jeg tror han vil bli en meget nyttig spiller for FFK. Jeg har delt ut mye ris og vært for negativ nå, det innrømmer jeg selv, men jeg vil gjerne rose laget for at de sto på til siste stund og fikk med ett poeng.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340