Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 aug 10, 14:34

Opprinnelig postet av sarpen

Det overasker meg at dere faktisk overvurderer eget lag så til de grader. Bortsett fra Piroja og Celso og av og til Thomassen/Askar, er laget helt ordinært. Vi Sarpinger veit at laget vårt er godt, men langt fra tippeliga standard. Den store forskjellen er at vi har fyllt på med spillere som passer inn i en måte å spille "vår fotball" på.

Må innrømme at jeg er usikker på resultatet til søndag, men i motsetning til dere vil jeg påstå at vi har alle muligheter til å vinne komfortabelt. Det er ikke lange siden et middelmådig måzzelag tok med 1 poeng fra kråkerøya, dere utlignet i det 85 minutt. Mitt tips er 1-3. Uansett er det dritgøy med et realt lokaloppgjør. Håper for all del at casuals ikke ødelegger moroa. Ryktene går om at slike elementer vokser frem i vår by også. Tragisk!

Hvis du så den kampen, så var det et hel tent måzze lag. Som skulle vel hatt 2 til 3 spillere utvist.

Etter vi hadde grisa dem forige gang, så er vel det som er enesete målet til måzz i før dem rykkr ned og ta poeng mot FFK.

De gikk sjedent på ballen med regelrett sparka ned spillerene, hvis de ser på ene dødball situasjon til FFK, så står ene måzze spiller bak ffk spileren og holder armen rundt halsen på ffk spiller og ser ut til å kvele han.

Vi hadde også et hardt kamp program den uken og var var faktisk godt fornøyd med 1 poeng, etter å ha sett kampen.

,åzze ville så ille mye at det var destruktiv fotball i høy klasse.

Og at du sier at vi overvurderer vår egne spiller kan jeg bare si DITTO Laughing

hehe

Seff vet vi også at vi ikke vill ta gullet hvis vi rykker opp. Fullstendig klar over våre mangel og feil.

Men det kan vel bare være meg og vet nok omm sarpe sillere.

Men jeg har sett Hoås, Røn, trulsen og wig spilte i ffk Tongue out hehe

Så da vet jeg noe om laget allikevel Cool

Men har ikke Heieren Hansen og Jørgensen vært inn om ffk de også?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340