Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 13 aug 10, 14:19

Nå har jeg ikke sett for mange sarpe kamper.

Men kom ikke her å si at dere har en spiller som er bedre enn Borges?

Det er vel ingen i det langet som rekker han opp til lille toa en gang.

Wallces er i stigende kamp form etter min menig, og får han styrt inn siktet sitt, så er han en match vinner med frisparka sine.

 

Jeg trur også deres egen Joachim Thomassen er tent for kampen,.

Staw har mange hørt om på godt og vondt, topp nivået hans er kjempe bra, men har ikke vist det de site åra. De har kommet fram glimt vis.

Askar var i stor form på vår sesongen, men etter mosse kampen i sommer har han dabbet av. han burde kansje flyttes ned på midtbanen igjen.

Alex Valencia er vel godt og vel kjent navn i Norge, mye skadet, men i god form en klasse spiller.

Shabani har MANGE hørt om, pga 3 røde kort på 3 kamper Tongue out ikke at det er noe å skryte av.

Eneste jeg kan si som er gode nok for  tippeligaen i sarp er vel Ødegaard.

Hoås og wig er gode addeco spiller, men trur ikke de ville ha greid å utrette mye.

Hoås er for treg, rett og slett.

Men vi får se om hvem som vinner.

Jeg trur sarp han vunnet på innsats, RETT og slett heldige, undevurdert, og 10 man i forsvar.

Vi ble rett og slett tatt på sengen av Addeco fotballen, Ja jeg sier at det er stor forskjell på spille i addeco og tippeligaen.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340