Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 10 aug 10, 11:20
Endret: 10 aug 10, 11:21
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av Plankekæll

 Har jeg sagt noe annet? Jeg kunne sikkert skrevet "gi alt i kampene". Det var ironi - han gir ikke alt i kampene. Enten det, eller så har han ikke mer å gi pga sløvt treningsgrunnlag. Ikke vet jeg. Det jeg vet er at det han gjør er for dårlig i forhold til hva vi har lov til å forvente av han. Han skal liksom være vår høyt betalte "stjernespiller", men det synes ikke.

For min del kan vi gjerne bruke Lala og Rafn istedet. De er unge og tjener en brøkdel av Andersson. 

Har jeg sagt at at du sa noe annet?  Vi er vel igrunnen enige, eller?
  Når Andersson sier han sparer seg på trening for å kunne gi alt i kampene så har Andersson ikke forstått hva som kreves av en toppidrettsmann. God treningsmoral er viktig for å prestere. Bare det å tenke tanken på å spare seg blir helt feil. Umoralsk er det også, i og med at spilleren faktisk får lønn for å trene og spille. Ingen tror vel at spillere får millionlønn for å jobbe 90 minutter hver helg? Når du da i tillegg ikke jobber i de 90 minuttene "alle" kan se deg da er det kanskje på tide å revurdere hele forholdet mellom klubb og spiller..?

Enig med deg angående Simen og Lala også: La de spille, stort potensiale!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340