Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 08 aug 10, 20:29

Opprinnelig postet av Welhaven

 

Men helt seriøst - du mener at et helt lag gikk ut på matta og vendte spillet sitt SAMMEN i den grad at trenerne ikke hadde noe å si?

La meg legge til at jeg er 100 % bak TF og TA, men de får ta skylden som alle andre. Ingen som var involvert i dagens taktikker ELLER spill kan gå hjem og være fornøyde idag. Ikke enig? Se resultatet. Fakta snakker for seg selv.

Er ganske så sikker på at det var lagt en klar og tydelig strategi og den ble i hvert fall ikke fulgt. Slik jeg oplever det svikter det totalt hos et par ffk spillere.
Det er ikke trenerne som klarer å ta tak i laget - de kan gjøre bytter de kan gi beskjeder. Men der stopper også trenerens innflytelse på en kamp som er i gang. Sist gang klarte et par av spillerne å dra resten av laget med seg i en positiv snuoperasjon. I dag klarte disse ikke det.
Vi har en Celso som har jobbet og jobbet - i dag glitret han ikke mye etter hvilen.
Forsvaret funkert heller ikke optimalt - kanskje for mye rokering.

Skjønner at du stiller deg 100% bak TF og TA - mistenker ikke noe annet. Men tror nok det er spillerne som må ta denne.

Det TF TA kan kritiseres for er at de bruker alle de nye på en gang. Kanskje skulle vi spilt mer på det safe?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f