Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 10, 22:54

Det er kjedelig å avgi to poeng i en kamp som dette, som vi burde vunnet ganske lett. Blir etter mitt skjønn snytt for tre straffespark, hvor den største skandalen er hvordan dommer unngår å se den kyniske Vidalon-fellingen av Celso Borges. Førstnevnte er jo kjent for å spille anti-fotball, og her ser han ikke engang på ballen når han bestemmer seg for å feie Borges overende. Det var også tydelig at Moss, og især Vidalon, var instruert til å sette Borges ut av spill ved å gå i kroppen på ham, skubbe til ham og generelt opptre ufint i 90 minutter. 

Ellers er det skuffende at vi ikke klarer å opprettholde tempo og aggressivitet i lengre perioder av kampen. Det var bare i deler av 1. og 2. omgang vi hadde virkelig trykk på Moss og skapte sjanser. Men Moss er vanskelig å møte når de spiller innsats og aggressivitet som i dag, hvor strategien tydelig er bygd opp på å sabotere for FFKs offensive spill. Og de lyktes bra, med god hjelp av en evneveik dommertrio (som avsluttet parodien ved å legge til tre (!) minutter...).

Våre beste menn: Wallace... og Celso Borges. Ramberg god i perioder. Det samme med Andersson som virket å være veldig pigg og god før pause, men som forsvant for mye ut av kampen etter det. Ellers synes jeg Amin Askar har kommet til kort den siste tiden, og imponerte også lite i dag. Lala derimot veldig positiv da han kom inn. Det lover godt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f