Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 28 jul 10, 17:23
Endret: 28 jul 10, 21:20
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Holters

Når da Lasse Staw - som jeg mange, mange ganger har forsvart og hevdet har et stort iboende potensial - presterer slike hoderystende tabber som mot TUIL. ja, da er det ikke så lett å forsvare ham lenger. Begge målene tar en god keeper, og ingen gode keepere handser utenfor seksten.

Enkelte gjør det:

http://www.youtube.com/watch?v=DAbmDRfOD4A&feature=related

Ellers enig i det meste du skriver her.

Engeste grunnen til at jeg reagerte i keeperdiskusjonen var at en debattant ga uttrykk for at han nærmest ga faen i hva som var best for Staw, at så lenge klubben gjorde det bra på banen så betyr enkeltspillere nada. Det er ikke mye "alle for en" over det. Ikke dermed sagt at man ikke kan være kritisk til enkeltspillere.

Edit: Dette sitatet fra Ymer var det jeg reagerte på:

"Hva som er best for Lasse er igrunnen helt uinteressant. Det som teller er hva som er best for FFK. Staw ser ut til å ha stoppet i utvikling. Tabbene kommer jevnt og trutt og feltarbeidet har ikke bedret seg de siste 2-3 åra. Så hva bør gjøres? Selge? ikke lett å finne kjøper..."

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340