Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 27 jul 10, 18:53

Opprinnelig postet av Anne
Da har du misostått, om det blir tatt in en keeper som skal konkurere på lik linje neste å, ja da skal han tåle konkurangsen. Men om det blir tatt inn en i år fordi han har gjort enkelte grove feil, je da er han ødelagt for denne klubben. Kanskje en bedre måte og si det på, i hvertfall det jeg mener.

Enig med deg.

Det samme skjedde jo i fjor da FFK hentet en keeper (Stamatopoulos) som var svakere enn både Staw og Bråthen. Nesten rart at Staw gadd å bli i FFK, men jeg er glad han ble værende.

FFK må rett og slett ta en vurdering etter denne sesongen om de keeperne vi har er gode nok. Slik som det er nå har vi to gode Adeccomålvakter, og det får duge. Da får heller trener+keepertrener plukke ut den de mener er den beste. Jeg har ikke blitt noe videre imponert over Masalin for HamKam, så jeg tror nok Staw er en bedre keeper. Men ja, Staw er snart nødt til å luke vekk de verste feilene, bunnivået hans er fortsatt altfor lavt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340