Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 27 jul 10, 16:31

For de som tror det er ikke dette noe forsvar av Lasse.

 Men noen fakta kan en kanskje se på.

Lasse har de siste årene vært mye plagget med langtidsskader, fra 6 til 8 mnd vert år de siste tre.

 Selvom en del mener det motsatte vil jeg påstå at Lasse har utviklet seg i feltet i år, selvom han i blant har hasardiøse utrusninger. Men dette utvikler feltabeidet i så måte at han finner ut når han skal gå, når han skal slå, når han skal holde, samt når han skal stå på strek.

 Når det gjelder kamper han i år har kostet oss poeng så kan jeg notere sarp, muligens et poeng mot Ranheim , der han muligens kunne tatt et av målene. Kamper vi har vunnet der han har sluppet inn mål er et mot Follo, samt det ene mot Tromsdalen.

 7 av kampene er 0 holdt, jo bra fosvar men det er faktisk keeper en del av. Så kan ikke se at han har kostet oss så mye mer poeng en spissser som ikke skårer, men det er en annen skål.

 Mange vil nok mene Lasse skal vere en ferdig keeper, mye av dette kommer nok av at han har vert en del av laget i 6-7 år og en av de eldste i stallen. Hadde det kommet en ny ungut på 22 år så er det ikke sikkert at denne personen fikk like mye pepper.

 I fjor ble det hentet inn en keeper, og min påtand er at den som ble hentet var dårligere en både Lasse og Erik, eller bidro han veldig for å ungå nedrykk??

 Mye av det jeg har skrevet over er rene fakta, noe mine meninger.

Jeg tror at Lasse vil bli en stabil god keeper når han får mer rutine, også i hodet ikke bare i anntal år i stallen, kan ta feil men tror ikke det.

Som holter skrev var den inngripenen han så mot troms noe av det verste han hadde sett, og der kan jeg vere enig, rullgardinen som der var nede var sortere en den på rommet mit.

 Men blir det nå tatt inn en ny keeper må klubben ta konsekvensene av det og slippe Lasse til en ny klubb. Ja vet han har kontrakt, men blir det påny tatt inn en keeper så mener jeg klubben og lasse har få valg. Da vil han sansyneligvis aldri entre gresset på stadion igjenn, i hverfall ikke i FFK drakt.

 Mulig det også er det som skal til at han eventuelt når toppen, at han får et totalt miljøskifte. Ikke vet jeg, men skal ikke se bort fra det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340