Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jul 10, 15:50
Endret: 27 jul 10, 15:51
Endret av: Lemmy

Jeg er enig i at Staw ikke har vært god i det siste. Prestasjonene hans må vurderes fortløpende, og når man er 22 år er man ikke lenger noe talent - det er kun i Norge at man kan få den betegnelsen i den alderen.

Samtidig regner jeg med at keepertrener Høgmo har full kontroll på hvem som er best av Masalin og Staw. Den som er best må stå, det er ikke noe å lure på. Det er nesten ikke vitsen for oss i å spekulere i hvem som fortjener plassen mellom stengene, jeg regner med at de fleste ikke har grundige kunnskaper om hvor god Masalin er.

Å hente inn en ny keeper bør være totalt uaktuelt. Vi har ikke økonomi til å kjøpe, og å låne en er bare dumskap.

Jeg er hvertfall 100% klar på at dersom klubben velger å hente en ny keeper, må han være soleklart bedre enn Lasse Staw. Det er ikke vitsen i å hente keepere i Tommy Runar-klassen.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340