Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 10, 13:09

Opprinnelig postet av Holters
Jeg synes det er et betimelig spørsmål som blir stilt om det er riktig av FFK å satse på Lasse Staw eller ei. Han har kostet oss en del poeng i år, det er hevet over enhver tvil, og dersom FFK skal hevde seg i toppen av norsk, så er faktisk en stabil keeper noe av det viktigste man må ha. Jeg har tidligere forsøkt å forsvare Lasse Staw, men med tabber som i forrige kamp, så gjør han det vanskelig for meg å hevde at gutten har et stort iboende potensial. Inngripenen utenfor seksten og det påfølgende frisparkmålet er noe av det verste jeg har sett i år. Spørsmålet blir derfor om FFK har "råd til" å la Staw være en "ung og ustabil keeper" som "gjør tabber for å lære", eller om Staw må finne seg en annen arena for å tilegne seg erfaring. Jeg er i hvert fall bombesikker på at FFK hadde hatt godt av å ha en keeper som f.eks. André Lindegaard. Han er rett og slett fantastisk god, og det nivået holder ikke Lasse Staw per i dag.

Kunne gjerne skrevet det innlegget selv Bra. Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340